09 januari 2012

Packa lite packsäck

Idag har jag packat min väska, i morgon åker jag till London med ett stort gäng lärare och förskollärare.
Tog en lång vila i sängen-morgon innan jag körde med katten till veterinären. Jo, de påpekade att han var överviktig. Han får bara äta 75 g om dagen... vem tror ni kommer att tjata om mat. När jag släppte ut honom från buren här hemma insåg jag hur fettet dallrade om hans mage. Jag har varit blind!

Sen körde jag till Nova och fixade lite småsaker jag behövde. Men, jag hittade även två par jeans(!) underbart och en fin t-shirt och en svart skjorta. Älskar billiga hm! Köpte även ett par skor på skopunkten, mina andra slitochsläng skor från skopunkten hade visst gått sönder och jag var i behov av ett par vintertåliga skor. Jag är nu så redo för resan jag kan bli, jag känner mig rätt så lugn och tillfreds. Ska spela lite spel och få min hjärna på andra tankar ikväll.

Ha de gott i veckan....

Inga kommentarer: