19 januari 2012

Liten update

Jag har nog skrivit ett inlägg per dag denna veckan. Men som jag inser så ska man inte skriva när man är upptagen med annat, när jag är färdig så vet jag inte ens vad jag skrivit och så skiter jag i att posta det.

Men nu gör jag inget annat.

Det har varit en bra första arbestvecka. Kan inte klaga och det är härligt att få komma igång med mina rutiner.
När jag är ledig så blir min mage kaputt, den är vad att äta var tredje timme och när jag bara är hemma så stoppar jag bara i mig skit. Min mage ler igen och det är bra!

Ikväll är det tjejkväll, vi ska besöka en ny restaurang Mat & Destillat. Vi blir sex pers som ska dit ikväll...kul!
Får nog sluta att trycka i mig Jelly Beans så jag inte blir mätt av godis. Asså Jelly Beans....de är sååå goda!! Köpte med mig en stor påse när jag åkte hem från London, men den är snar slut ;/

Annars rullar allt på, almanackan börja fyllas på och jag börjar få en överblick över denna termin.  Väldigt många kvällar med jobbet nu i början men sen börjar det lägga sig. Ser fram emot alla 30-års kalas som ska komma, runt 8-10 pers som fyller 30 år detta år i min kompiskrets. Kalas är kul!

Tänkte att jag skulle fixa till mig inför kvällen, så ha de så bra!

Inga kommentarer: