08 mars 2012

Torsdag

Oj, vilken händelsefull dag!
På jobbet så var det fixardag på gården. Vi hade ringt om ny sand....jo, men de började med att såga ner ett träd (!), vi blev lite förvirrade och undrade om det blivit något fel i beställningen...men trädet var en stor bov med sina rötter. Ja, grävmaskin, lastbil, ny sand. Kan ni tänka er så spännande det var att titta ut genom fönstret.
Efter jobbet så åkte jag och hämtade pojkarna och sedan min man. Väl hemma så fastnade pojkarna framför ps3:an, jag fixade lite med fika som jag ska ta med i morgon och sen kom syrran efter nån timme. Lagade maten illa kvickt när den äldsta började yra om mat. Älskar att va med dem!!
Nu hänger jag framför tv:n och datorn och hoppas att nattens sömn ska fixa min hals. Är glad att jag kunnat jobba hela veckan men igår kväll så börja halsen skorra och sedan har det bara gått nedför. Utan röst e det inte lätt å jobba...men då är det tur att det är fredag i morgon :)


Inga kommentarer: