04 mars 2012

En fullproppad helg

Det blev en helt strålande helg. I fredags var jag och min fina man en liten runda på Nova och hittade urfina skor till honom och sedan åkte vi hem till syrran. Skulle bara stanna där en liten stund, men vi har där betydligt längre och vi hade så sjukt roligt..;)
Sen i lördags åkte vi till Karlshamn där jag lämnade min man hos Rudfeldth och sedan åkte jag till min fina kusin för att fira hennes son som fyllde 4 år. Det var så kul att få träffa dem och många av mina kusiner var där och moster Anna-Greta. Som jag saknat min kusin, vi har alltid roligt ihop. Hennes mamma undrade vilka fjortisar som hade kommit till kalaset, men det går inte att göra nått åt det, när vi träffas så skrattar vi non-stop.
Efter det åkte jag tillbaka till min gube och slappade hemma hos dem, kollade på Emilies fina mage som växer och lyssnade på melodifestivalens låtar innan vi körde hem igen.
Idag har vi firat min älsklingspojke Albin som även han fyllt fyra år. Han fick sin ambulans som han tjatat om...:)

Nu ska jag slappa lite framför tv:n efter att ha avslutat det tredje boken i eragon-serien. Nu väntas en helt underbar läsning av Arvtagaren....såååå spännande!!!
Nästa vecka så fyller min bror år och det ska vi fira.

Ha de gott!!

Inga kommentarer: