27 mars 2012

Fest, klänning och hotell

Jag har fått kramp i min tumme, så blir det när man inte kan sluta spela. Har snart spelat ut hela spelet och har suttit varje kväll med att klara av banorna. Hade väldigt fin hjälp av Emma, vi kämpade på både på kvällen och morgonen i helgen.

Tänk vilket väder vi fått, nu får vi hoppas att det håller i sig. Vill ha fint väder till påsk.
I helgen så var det mycket festligheter. Fredagen så var Emma och Asim hos oss och grillade, spelade settlers och festade. Lördagen var vi hos min guddotter och firade hennes 1:årsdag. Hon är så fin den tjejen!!
Sen på söndagen åkte vi hem till mina föräldrar, fikade i solen, städade bilen och åt en god middag. Fullt upp med andra ord, men så tycker jag om när det händer lite.

I morgon blir det en låååång dag då vi har kvällskonferens. Skulle både i går och idag åkt till Nova för att hitta en klänning för helgens 30 30års fest, men jag har varit så sjuuukt trött! Jag hade ju oturen att ha öppning i måndags, när klockan ändrades så kändes det. Höll på att somna hela tiden. Så fort jag kom hem så släcktes mina ögon och hade inte Älsk lockat med pinn-glass hade jag aldrig öppnat dem mer den dagen.

Men jag lägger hoppet på torsdag, då måste jag leta klänning eller kjol. Nått! För vem vill gå i tråkaffärer en fredag eller stressa en lördagsförmiddag.

Bokade förresten rum på Grand hotell Mölle.....nått jag velat göra länge. Äta maten i alla fall. Bokade en svit, jacuzzi, 4-rätters och den gudomliga frukosten. Jag är lite i extas över detta. Vi firar ju 10 år tillsammans och det ska vi fira ordentligt. När vi firade 5 år så var vi på Bäckaskogs slott. 
Älskar min finaste fining, gör lite ont när jag tänker på hur fin han är. Tänk att jag har honom :)

Inga kommentarer: