20 mars 2012

gårdagens inlägg

Ligger och kollar på dirty dancing......så bra film!
Har spelat ps3-spel hela kvällen, gjort lite mag-, rygg-, och armövningar som jag alltid gör på källarna.
Köpte ett nytt spel på ps3:an. Jag behövde koppla bort mina tankar för de går på högvarv. Hjärnan lever sitt eget liv just nu. Det blir överbelastning ibland och då måste jag koppla bort allt med spel, böcker eller film. Just nu har jag inte någon bok att läsa så det blir det ett nytt spel att spela ut.

På tal om annat, tänkte bara få ur mig att jag är så glad över mitt jobb. Idag har jag fått vara ute typ hela dagen...helt underbart om man bortser från blåsten. Man blir människa på nytt när våren kommer. Sen till helgen ska jag fira min fina guddotter som fyller 1 år. Ska se om jag kan hitta något fint till henne...har redan en liten plan ;)

ha de gott

Inga kommentarer: