16 september 2012

Rör inte min kompis!

Satt och tänkte på tillfällen i mitt liv då vänner har varit räddare i nöden för mig. Vad skulle man gjort utan dem?

Jag minns tillexempel när M kom och räddade mig med godis och girlpower film den dagen jag fick hjärtesorg och hela min värld rasade. Den dagen glömmer jag aldrig för hon fanns där och gjorde allt rätt igen.

Jag minns när A var mitt största stöd efter en jobbig period då allt vänder upp och ner och hon gjorde mitt liv helt igen med hennes vänskap.

Det finns stunder då det är så otroligt bra att ha en vän där och som håller upp en och hjälper en att komma upp igen.

Jag hoppas att jag med har hjälpt någon vän så där som många av mina vänner har gjort för mig, då är jag nöjd...:)

Håll hårt i de nära och kära ni har.

Inga kommentarer: