20 september 2012

Njut!

Så himla segt att behöva stanna hemma idag. Var hes igår och hade lite feber när jag kom hem efter föräldramötet. Ville verkligen inte vara hemma från jobbet men så blev det och tur var väl det för när jag vaknade på morgonen så var rösten helt borta...febern går lite upp och ner, men
efter en massa te och vilande av rösten så kan jag få fram lite skorrande,pipande ljud från munnen.

Ja, när det inte finns mkt att göra så har jag kollat på film, mtv och kollat runt på nätet.
Tråkigt med nyttigt att vila.

Läste min vän Pernilla som skrev bla att man inte ska glömma att leva här och nu, njuta av dagen man är i. Det är något som jag också behöver bli bättra på. Uppskatta dagen, den finns bara idag och kommer inte tillbaka mer. Njut och ta lärdom...

Sov gott mina vänner!


Inga kommentarer: