05 december 2011

måndag

Eftersom jag förälskat mig i författaren P C Cast böcker House of Night, så kunde jag inte motstå att köpa en annan serie av henne: en Partholon roman i tre delar. Ska bli spännande och se om jag gillar böckerna.

Sen efter en bokpratstund med min mellersta bror, som även han älskar fantasyböcker, så har jag lite fler böcker som står i kö. Jag har beställt Eragon av Christopher Paolini. Tänkt läsa den boken länge men nu är även den beställd.

Ja, julen är räddad och dec är räddad. Speciellt bra när det verkligen inte finns något kul på tv längre och mina serie har juluppehåll.

Ja, just de, snart ska jag ha lite semester. Jag längtar efter vår London resa....det ska bli så härligt att få mysa med min man. Ska bli kul med att få julhandla i London.

Inga kommentarer: