20 december 2011

Julklappar och julstök.

Då tror jag att klapparna var inhandlade....äntligen!! Vi var en runda på stan idag. Tänkte att jag skulle in i en 10 kr affär men vände rätt snabbt och gick ut. Kön gick igenom hela affären!
Varit skönt att få komma tillbaka till jobbet efter nästan en hel veckas frånvaro. Alla dessa fina barn jag får vara med på jobbet och kollegor :)
Det jag behöver bli klar med är att städa här hemma. Det blir på något sätt alltid så stökigt när man kommer hem från en resa. Jag behöver tvätta lite kläder inför julen och få allt att bli kliniskt resnt så jag kan jullov i min hjärna. Så, i morgon är det städdag.

Sen på torsdag tänkte jag dra mig till NOva, inte för att jag vill, men jag måste hitta nått att ha på mig till julafton. Jag beklagar mig fortfarande ver att jag inte tog tag i detta innan julhysterin kom igång. Jag måste trängas med alla bilar, allt kaos, långa köer till provrummen, en massa folk...aaaaaaah!! Avskyr!!!

Men något borde jag hitta att ha på mig. Lite sur att jag inte köpte den gröna klänningen jag såg på Zara när jag var i London. Attans! Ne, jag ska faktiskt gå in och kolla på hm, topshop, bikbok och gina och se vad de har att erbjuda på nätet.

Jag känner en inre stress. Men på fredag så kommer lugnet att infinna sig. Bara stressa två dagar till, det klarar jag av.
Ha de gott!!

Inga kommentarer: