07 december 2011

Jag är TACKSAM för:

att jag kan spela gitarr och att jag kan få spela på den när som på jobbet. Sen är det ju inte fy skam att det alltid finns en liten som vill lyssna, dansa och sjunga med mig.

att vågen visade 0,5 kg mindre och det ska jag fira med en stor chipspåse till helgen

att jag ska få baka julgodis tillsammans med mina vänner denna helg.

att min man älskar lussekatter. Det är så mysigt att baka tillsammans med honom.

dessa underbara människor som skriver så fina och spännande böcker så jag kan försvinna i en fantasivärld.

att älsk med höll med mig i morse att det var dags att höja temperaturen i sovrummet.

att mina kollegor fixade glögg och pepparkakor till oss när vi var ute och genom dörren hörde vi julmusik från spotifiy med Michael Bublés nya julskiva. Det var julstämmning!!


Inga kommentarer: