11 augusti 2011

Nu blev det lite snurrigt, eller hur var det nu?

Ibland får man väl ändå bli lite avundsjuk...jag har nog drabbats av de sjukan just nu. Måst hitta ett piller som kan bota mig. Jag vet nog vilket piller det är med det är jag lite för lat för att ta. Så med andra ord får jag ha kvar den där avundsjukan ett tag till, tills jag blir trött på den.
Suck!!

Ja, nu blev jag drabbad av lite smådeppighet med, nu när jag insåg att jag nog inte orkar ta den där tabletten. Blir lite trött på mig själv, får rycka upp mig.............när jag nu ska orkar med det.

Vi kan väl summera detta inlägg med att allt detta börjar med min lathet och trötthet och beroende. Där är boven till allt och den boven lyckas jag inte fånga just idag, så vi avslutar med att jag går och lägger mig och suger på den där sura tabletten i vetskap att jag har allt klart för mig.

Det är inte lätt att vara så smart.....och det är framför allt inte lätt att vara Talltita just nu.


Inga kommentarer: