06 augusti 2011

Lördagens bestyr, glass och bilar går bra ihop.

Lördag, inte rysligt varmt ute men vi begav oss till en glassbar i stan ändå. Jag, älsk och lillbrorsan satt där och mumsade på god glass. Är så glad när han och Chino bor så nära nu :)

Efter det kom brorsan på att vi skulle ju faktiskt på kalas ikväll, kalas = paket. Vi gick och fixade lite fina presenter till finaste Jackie och sedan åkte vi till en bilaffär och kollade in lite volvobilar. Provkörde V70 och jag dreglade lite på S80. Vi hade velat ha en diesel-bil så det blir lite billigare att fara fram och tillbaka mellan Bromölla och Karlshamn. Men vi få se...

Nu ligger vi hemma och päser, väntar på att pizzan ska anlända. Nästa vecka börjar normal ätning och träning igen...kan behövas efter man gått upp 2 kg under semestern, jag skyller på all glass jag tryckt i mig och ni ska veta att det var värt det :)

Inga kommentarer: