28 augusti 2011

Fin helg

Denna dag har jag varit så flitig, jag har fått så mycket gjort. Nej....jag har sedan jag gick upp nio i morse läst den sista boken i Vampire Academy fram till nu. Jag har tagit en ätpaus men sedan har jag varit i en annan värld. Nu sörjer jag som vanligt att boken tog slut och att det var den sista. Jag vet det kommer fler böcker från henne men jag sörjer ändå. Min underbara fantasivärld varade hela dagen och nu är jag åter i verkligheten som inte är lika spännande.

Men men, i morgon är det jobb som gäller. Ska även fira min svärfar som fyller år och ska ta en tur till Nova och leta regnkläder och kanske följer det med lite kläder hem, vem vet.
Jag hoppas det blir en fin vecka och längtar som vanligt redan till nästa helg.

Just de ja, vi skulle ju till Malmöfestivalen och se The Ark men det blev ju inget av det. Istället så låg vi bara hemma och myste. Älsk mådde inte så bra och jag var trött efter en vecka med en förkylning som legat på mig.

Sen på lördagen så hade vi lite kraft i kroppen och körde till K-hamn. Min fina syster Lotta skulle äntligen få flytta till det otroligt underbara huset ute i skogen. Jag blev förälskad ska ni veta! De har en egen liten skog, två fina kakelugnar, alla rum är unika och fina och så var tapeterna i badrummet to die for....Var så härligt att få vara där med mamma, pappa, Lotta, Kent, Hagge, Emelie oTilly och ett annat par. Jag myste! Sen hann jag även åka till min kusin som även hon flyttat till en lägenhet i K-hamn den dagen.
Vi hade en fin dag!

Men nu är det dags för mig att sova...

Inga kommentarer: