21 augusti 2011

Helgen mot sitt slut

Då var snart denna helg över. Den började så trevlig med kräftskiva hos min fina vän där vi åt mängder med kräftor. Vi hade det så bra! Fick lära känna nya spännande männsikor och dansa i mängder.
Nästa dag fick jag även träffa Bosses nya flikka. Hon var helt bedårande söt och snäll. Både jag och älsk tyckte om henne. Vi fick även grilla ute i det fina (!) vädret och satt ute sent in på kvällen. Och tänka sig, idag vaknade vi upp till ännu finare väder. Jag och älsk har myst ute på balkongen och grillat. Vi har varit så trötta idag så vi har bara slappat. Just nu är älsk och kör motorcykel med sin vän och när han kommer hem blir det film, godis och mys...:)

Jag är verkligen redo att gå till jobbet i morgon. Efter vår planeringsdag i fredags så blev jag så taggad. Vi har så många nya roliga idéer att genomföra jag är peppade....jag hoppas att det kommer bli en fantastisk termin. :)


Inga kommentarer: