24 augusti 2011

Morning!



Känner mig pigg med småförkyld. Som tur är så har det hållit sig till halsont och det är jag evigt tacksam för nu när det är inskolningar på jobbet.
Har en halvtimme nu innan jag ska köra till jobbet. Det är rätt gött att bara å slappa lite innan man beger sig dit. Har ätit en knäckemacka och druckit lite juice....man måste ha frukost!

Igår kväll var det seriemaraton och snacka om att jag drömde bara om det i natt. Jag har några avsnitt kvar att se av säsong 2 och jag måste se klart de för snart börjar S3 :)

Annars händer det inte så mkt här Lund. Malmöfestivalen är ju igång så vi ska väl se om vi kan ta oss dit innan det är slut. Helst vill jag dit i morgon kväll och se Bob hund, men jag har en lång dag plus arbetsplatsträff så jag få se vart orken är.

Nähepp, vilotajm...

Inga kommentarer: