21 september 2010

Förr i tiden



Denna bilden är MINNEN för mig och kusin vitamin. Vi satt faktiskt och pratade om bilden denna helg när vi pratade om min hårlängd. Jag har inte lika långt hår som jag hade då men det börjar närma sig.,

Men det var inte det jag ville prata om just denna bild.
När Kusin skulle testa mina kläder så låg det en drös kläder som jag hade på mig för typ 5-6 år sedan. Vi var helt förundrade hur jag kunde få på mig dessa små tygstycken och undrade varför alla kläder var så korta. Ett av linnena var just denna vita. Den räcker väl till under mina bröst idag haha! Men modet har förändrats. Nu ska helst tröjor vara lite stora och i alla fall långa. Man går inte och visar magen nu, eller har vi blivit för gamla?

Minnen, massa med minnen från en liten men betydelsefull bild.
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Linda sa...

Den bilden är verkligen minnen :) Längtar tills vi ses nästa gång så vi kan sjunga mer :)

Talltita sa...

Det gör jag med....måste hitta nån ny spännande sång vi kan öva på.