19 september 2010

Åre med E-type

Det har varit en händelserik helg. Min fina man åkte till Åre i torsdags med sitt företag och jag åkte hem till mina föräldrar i fredags. Efter jobbet åkte jag hem och packade ner kläder och kisen och fyra stora kassar med kläder jag inte behövde.

Fredagskvällen innehöll en massa tjatter med mina kära mor och en massa gott som hon köpt dagen till ära.
Nästa dag tog jag bilen och körde till min kusin och hennes lilla prins. Så kul att få spendera lite tid med henne och prinsen. Hon fick äran att rota runt i mina klädpåsar och hon fann en ny garderob :). Resten av kläderna finns nu på second hand i Bromölla.
Halv fyra på lördagen var det dags för kalas hon min kusins son som fyllt elva år. Det bjöds på middag och fika. Lite tipsrunda och mys med mina släktingar. Sen åkte jag och Kusin hem till henne igen och där spelade vi in våra fina stämmor när vi sjöng till Jonny cash låtar. We love to sing!! Lilla prinsen somnade gott till våra stämmor så så hemskt lät det nog inte.

Idag fick jag träffa min svägerska föräldrar och sedan kom min äldsta bror med hans fina familj. Var ett tag sedan jag såg dem och jag gjorde ett bra jobb som faster och busade och lekte med mina finaste jag har. Men gu så mätt jag var när allt var slut. Pust! Känns skönt att vara hemma hos älsk och kisen Tux sover gott.

Denna vecka som kommer blir händelserik. Tyvärr så känner jag mig krasslig så jag hoppas inte att det utvecklar sig. Jag behöver jobba!

Förresten så fick min man festa till E-types fina stämma i Åre, hi! Han var visst där och underhöll företaget.

Inga kommentarer: