30 september 2010

Dagens bestyr

Idag hade vi utedag i skogen. Det var så mysigt och man känner att hösten är på väg med stormsteg. Tiden går verkligen fort.

Just nu sitter vi och väntar man från Masala Hut. Vi beställde två olika grytor, en med kyckling och en med lamm och vi får inte glömma vitlöksbröd. Nu hopas vi att vår beställning kommer. Sist vi beställde från ett liknande ställe så kom aldrig någon mat. Jag har verkligen inte en plan B om maten inte skulle dyka upp så låt oss hoppas att den kommer.

Sen har vi kollat lite bilar på Audi. Jag fantiserar lite men jag kan säga att det känns lyxigare att köra i vår BMW 525xi än i Audi A5. Audin känns plastigare och har inte samma grepp.....blev lite smått besviken ska jag säga...förväntade mig mer. Jaja! I morgon åker vi och provkör nya BMW.

Sen har vi provlagt golvet i sovrummet, en rad, för att se om vi behöver fixa passformen. Så i morgon sätter vi igång på riktigt med att lägga det. Vi ska även köpa lite lister i morgon.

Vet ni, på fredag ska vi baka kanelbullar. Det väntas ju kanelbullens dag på måndag. Ska bli gott och jag kommer helt klart äta några i förväg...orka vänta.

En skön dag har det varit....:) Hoppas er dag var lika bra!

Inga kommentarer: