24 september 2010

Det är fredag det är helg

Underbart väder! Katten sprang ut så fort vi öppnade dörren och det kan jag förstå med dessa 18 grader.
Tar det lite lugnt nu, Älsk är med hemma så det är så härligt så. Få se vad jag ska hitta på idag och ikväll. Lite gottis ska inhandlas nu i lönetider och lite film på det kommer bli susen. Egentligen borde jag städa upp i sovrummet så det är klart för tapet rivning och golvläggning med drygt att göra så här direkt efter jobbet. Vilar i två timmar och sedan ska jag sätta igång med det.

Denna veckan, om jag summerar den, så har det varit segt och lite halvjobbigt. Både jag och kollegan har nått förkylningsvirus som inte vet vad den vill. Det vill inte bryta ut utan man går och är trött och lite snorig och lite ont i halsen, så där lätt och lagom.

Det är mycket som händer denna helg. Ska försöka ta kort och visa er på söndagskväll.

Hoppas ni får en mysig och fin helg.....vissa av er kommer jag att få träffa :) Längtar!!

Inga kommentarer: