03 januari 2011

Mitt ute på havet.

Mitt hjärta satt lite i halsgropen idag när vi bestämde oss för att åka över havet till en ö. Det var ungefär 1 mil vi körde på det frusna vattnet innan vi kom fram. Väl på ön så körde vi ytterligare en bit innan vi kom fram till ett café där vi åt våfflor med grädde och hjortronsylt på.
Det var så magiskt fint där, lite narnia-aktigt.
Ja, ett litet äventyr var det allt. Vi stannade och hoppade ut på isen och tog lite bilder. Lägger ut dem sen.

Näst sista kvällen i Luleå hos familjen F. Vi stormtrivs och kommer antagligen åka hit igen när det blir sommar. Så vi har verkligen haft semester.

Men även om vi har det underbart så längtar jag efter min lilla kise Tux. Vi kommer bara slänga in våra väskor när vi kommer hem och kör direkt för att hämta honom. Min lille plutte e ju lite deppig där hemma.....han blir lätt det när han e borta från oss. men vi komer snart!
:)

Inga kommentarer: