04 januari 2011

Allt är som vanligt nu....

Halv fem gick vi upp och jag fick sova i fyra timmar. Blev lite sent när killarna skulle se på hocky.
Resan gick bra men jag blev lite flygsjuk i början så jag fick lite panik. Men med lite åksjuktabletter så blev allt bra igen.
När vi kom hem körde vi direkt till lilla kisen och hämtade honom. Snacka om att jag var trött! Jag somnade hela tiden i bilen hur mycket jag än försökte vara vaken så somnade jag. Väl hemma däckade vi båda i sängen och jag sov till sju på kvällen.

Så, nu sitter jag här på soffan och kisen sover bredvid mig och min fina man sitter i rummet bredvid och spelar wow. Allt är precis som det brukar va. Men vi ska erkänna att vi saknar Magda o co. Det är tomt och tomt och tomt :) Det kommer helt klart bli många turer upp till dem för de är så underbara. Vi har haft det så bra där uppe och tiden bara rann iväg. Det är synd att vi inte bor närmre men ändå bra för då kan man va hos dem längre tider. Kanske kommer de hit denna vecka och hälsa på oss....vi hoppas!!

Ska se med om jag kan fixa till bilderna och lägga upp dem från nyår och vår vistelse. Får berätta lite om vad vi var med om. Men inte ikväll och inte i morgon då vi har projekt storstädning. Julen ska ut och lådor och skåp ska sorteras. Sen måste vi åka och köpa en skänk och den ihopfällbara barnstolen på ikea.

Hoppas att ni haft en härlig julhelg. Lycka till med det nya året 2011...:)

2 kommentarer:

Tina sa...

"den ihopfällbara barnstolen på ikea"? :) Är den till er eller till besökare som är av den mindre sorten? Hehe!

Talltita sa...

Inte till oss.....till våra vänners barn. De förökar sig snabbt....:) Säger till om vi skulle behöva den, hehe.