10 juni 2012

helg och böcker

Denna helg så var vi i Karlshamn. Eller rätt sagt, jag var där och älsk var i Bräkne-Hoby.
Jag hälsade på kusin och hennes son William. Vi hade en väldigt härlig kväll och dag. Det togs många bilder och filmklipp när jag var där, precis som det ska vara när man träffa sin kusin och en massa roligt prat.
Hann även med att hälsa på Hagge och Emelie i deras nya hus. Emelie ska snart få deras andra barn och hon hade en så fin mage. Lilla guddottern hade vuxit i massor och pratade hela tiden :) Och ett fint hus hade de med köpt, suckar för mig själv när jag ser huspriserna här i lund :/. Man blev ju lite sugen att ha hus när man såg deras.

Sen har jag varit fast i en ny bok jag fått. Läste till fem i morse, kunde bara inte släppa boken. Läste klart den sista biten idag och beställde omgående de andra två böckerna i triologin. Det är första boken jag läst på engelska, OCH det gick väldigt bra. Tja, så nu kan jag beställa en helt ny värld av böcker som aldrig tycks vilja komma ut på svenska. Gnider mina händer i lycka!!! All tack till min fina vän Bosse som fick mig att våga mig på och läsa böcker på engelska. Yey!!

Inga kommentarer: