28 juni 2012

EL James 5/5

Idag mår jag väldigt ok. Ja är så redo att gå till jobbet i morgon, trots det bara är en dag innan helg.
Ska röra på mig idag, vilket jag inte gjort de närmsta dagarna. Jag och mina böcker har levt ett bra liv tillsammans.
Ställde mig på vågen, känner mig tunn efter så lite mat. Men kilorna hade som tur är inte skenat iväg, -1kg. Idag ska jag se vad jag kan fixa för något gott att äta, blomkålssoppa kanske duger. Det är så sällan vi lagar mat här hemma så det är lite kul att fixa till min fastfood.

Läst klart triologin av EL James. Mkt bra!! De får nog 5/5 i betyg. Ligger lika bra till som många av mina fantasyböcker. Just nu läser jag om den 8:onde boken i serien House of Night. Var ett tag sedan jag läste dem och behöver fräscha upp mitt minne innan jag ger mig i kast på den nya boken Ödet. Ska bli sååååå sjukt kul att få läsa den, som jag längtat.
Ska även höra med översten/älsk om det är okej att beställa några fler böcker som står i kö. Vill så gärna börja läsa The Golden Lily.

Nej, jag ska packa upp reseväskan och få det beboligt igen här hemma. Måste se hur min styrka är efter denna helg och vecka.

Later!!

Inga kommentarer: