15 juli 2011

Mjölken spökar

Som ni alla säkert redan vet så har jag och min mage en hatkärlek för varandra. Jag har haft så himla mkt problem med min mage de senaste månaderna. Men för ett tag sedan upptäckte jag att min mage bara svällde upp som en ballong efter måltiderna...då kom jag tänka på att det är nog mjölken som spökar. Får några år sedan så blev jag överkänslig för mjölk efter att jag haft magkatarr. Så nu har jag slutat dricka min mjölk, äter fil, ost och smör fortfarande men magen har lugnat ner sig 70%. Så jag får nog dieta med mjölk nån månad så magen min hinner läka. Kan inte heller äta pasta och ägg....då känns det som om jag ska kräka. Ja, man ska lyssna på kroppen och det är så skönt nu när magen ler lite..:)
Så bye bye till all gräddglass och hej till isglassar. SKa köpa hem mig lite annan fejkmjölk med så man kan dricka sitt te.

Men ja, jag är glad....

Det är nästan helt städat hemma, lite vin i ett glas, dansat zumba idag och ätit goda nybakta frallor och ätit kondisfika som en bra start på vår semester....SEMESTER!!!

Nu ska vi mysa!!

Inga kommentarer: