02 juli 2011

Fina sommardagar!

Jag har haft två,5 underbara dagar hos mina föräldrar. Helt otroligt vad skönt det kan bli när man tar en dags semester.

I går åkte vi och plockade 30 l jordgubbar, 8 kr/l, och det var så söta och goda. inte trodde jag att det skulle vara så rofyllt och kul att plocka lite jordgubbar. Sommarkänslan har varit stor dessa dagar. Jag och mamma handlade även mitaminer och mineraler, jag hade visst brist på Magnesium....kanske äntligen så ska jag få bukt på mig själv.
Sen han jag även ta en tur till min finaste vän Carita. Åh, som jag saknat henne och det var så kul att få komma dit. Jag var så inne i allt vi pratade om att jag helt missade tiden när jag skulle åka hem. Men det är så det ska vara när man få vara med de där bästa vänner man har, eller hur!

Sen idag så var det dags för den stora flytten. Min bror och Chino har äntligen flyttat till min sida av Skåne. Jag är lite i ett lyckorus ska ni veta. Flytten gick hur bra som helst när man har stora starka män som hjälper till. Deras nya lägenhet är så mysig och fin och där kommer jag tillbringa mkt tid framöver. Men så varmt och fuktigt det var idag, jag svetten rann på oss alla...pust!

Jag ska snart lägga mig. Katten visar att han vill nana nu, eller nej han hittade visst en insekt...jaja, men jag är redo. Klockan är ine mycket men jag är sååå trött. Ja, vilken helhärlig helg!!!

Inga kommentarer: