07 juli 2011

Misshandlad...

Idag var det lite jobbigt att handla kläder. Inte för att jag behövde handla, men jag skulle köpa badskjorts men kom hem med betydligt mer....jaja...
Men det är inte det, jag har ju som sagt väldigt lätt för att få blåmärken. Jag har gått in i en dörr med armen, fått en kartong på armen, gått in i något annat med andra armen, plus de ca 70 blåmärken jag har på mina ben. Ja idag såg det verkligen ut som om jag blivit misshandlad. Och ni ska veta att folk glodde, lite så där medlidande och nyfikenhetsblickar. Jag hade kofta men jag höll på att dö av värmeslag så den fick åka av. Tur att jag hade byxor på!!! Jag bara väntade på att någon skulle komma fram och fråga hur jag mådde.

Ja, efter ett tag gick jag ut, snabbt, kände att nu vill jag inte ha fler blåmärken......

Inga kommentarer: