21 juli 2011

Kiviksmarknad och Knäbäckshusen

Vilken trist dag....grått och regn. Jag har tvättat och strukit kläder så det står härliga till. Åt god sushi till middag och tränat 40 min zumba. Lite svettig nu och ska hoppa in i duschen innan vi kör en tripp till affären för att köpa en luftmadrass och lite andra småsaker.

Idag ska vi bara va hemma och ta det lugnt och det passar ju nu när det är så grått ute. Ikväll ska jag dra min fina filt över mig och kolla på en massa filmer, två i alla fall.

Igår tog vi en sväng till Kiviks marknad. Det var rätt stort men lite sjabbigt när vi var där sista dagen, luktade inte så gott. Köpte lite godis och sedan körde vi till Knäbäckshusen och badade fötterna. Blev lite kläder blöta med eftersom det var rätt höga vågor. Det är ju så otroligt fint där, finaste stranden som finns tycker vi. Vi var där rätt länge och myste och halvbadade. Nästa gång ska vi ta med badkläder som vi glömde.
Sen åkte vi vidare till Simrishamn för att köpa dricka och gå runt lite i stan. Väldigt mysig stad!
Till slut åkte vi hem, en runda till svärföräldrarna och ett besök av bror och Chino när vi kom hem och en rolig film som avslut så dagen. Kan inte klaga på vår semester......

Ska lägga upp bilder från gårdagen.

Inga kommentarer: