18 december 2012

Innan jul

Tänk att det är så få dagar kvar till jul. Jag har några paketer kvar att slå in och det är nog rekord hur många paketer vi har under granen. Hur blev det så??

Granen är uppe, julsaker framme (de få jag har). Nu ska jag bara städa hela huset och fixa med tvätten, sen kan vi ta semester. Vi ska hinna med mycket men även att vila. Kalas, jul, träffa gudbarnen och vänner.

Idag hade vi en liten julträff efter jobbet. Riktigt kul att få bara sitta ner och umgås med kollegor utan en massa barn runtomkring. Det blev riktigt lyckat!

Jag hoppas att ni kommer får en superfin jul och att ni får tid att bara umgås. :)


Hehe, kollade lite statistik och såg att jag har lika mycket ryska läsare som svenska. De hade kunnat lära mig ryska, ryska ligger blad topp 3 av mina favoritspråk och har alltid gjort det. 

Inga kommentarer: