01 december 2012

Dra mig nånstans...

Precis läst klart Veronica Roth's bok Divergent...Den är bara för bra! Läs den!
LÄste mycket gott om denna boken och det överträffar mina förväntningar. Spännande rakt igenom och bra handling. Eftersom jag köpte den på svenska så måste jag vänta lite för att läsa nästa bok, suck, men självvalt. Nåja, om nån dag kommer sju nya böcker så jag kan vänta lite.

Glad jag hade nått bra att läsa denna helg. Deppar en aningen då jag fick maginfluensa när jag egentligen skulle åka till Liverpool. Ibland hatar ja mitt jobb ska ni veta, ibland vill jag kräka på mitt jobb. Så jäkla typiskt! Men vad ska man göra. Älsk försöker vara mer positiv fast det var hans resa...:(

I morgon ska jag pigga upp mig med att sätta upp stjärnorna och försöka få i mig lite mer mat och skratta åt mitt liv. Jag är jätte possitiv! 

Inga kommentarer: