10 maj 2012

Sista hålet klart!

Igår hade vi utflykt med förskolan och så kul vi hade. Tog en hel bunt med bilder som lades in på bloggen. Älskar vår avdelnings blogg, så smidigt och toppen att alla i familjen kan ta del av bilder, filmer och händelser som sker hos oss. Men ja, idag var vi alla super trötta.

Älsk kom hem med feber idag, så det var ju inget vidare kul, stackaren. Jag har i alla fall fått vila i kväll efter en runda hos tandläkaren. Nu är alla hål lagade och nu ska jag boka tid hos tandregleringen så jag kan få bukt med min ena tand som kommit lite på sniskan.....det kommer inte bli billigt det men så värt det. Tänk om jag få gå med tandställning igen...hehe

Annars är det lugnt hemma i Lund. Till helgen hoppas jag få besöka fina Jackie som kommit hem från Italien. Som jag saknat henne! Annars ska vi bara ta det lugnt, läsa min bok och försöka ut på en springrunda.

ha det gott

Inga kommentarer: