06 maj 2012

Födelsedag

Då var jag 29 år, det året man bara blir påmind att man ska fylla 30. 
På min födelsedag så kom några av mina vänner över. Vi bjöd på korv med bröd som min lilla guddotter älskade. Sen serverades chokladtårta och morotskaka, mumma! Jättemysigt att ha dem över och bara få umgås. 
Sen i går åkte vi till mina föräldrar. Alla i familjen var samlade förutom stackars Chino som skriver sitt examensarbete (tur man kan skicka över lite tårta till henne). 
Till middag blev det grillat och sedan bjöd ja på chokladfondue, första gången, och en riktig hit....sååååå gott!! Vissa trädde dem på spett och andra öste bara det på tallriken som jag. Detta ska jag göra fler gånger.
Fick så fina presenter, jätte nöjd!! Ska visa sen allt fint jag fick. 
Bredvid mig har jag min brorson Prinsen. Han vet med hur man posar på bild.
Kvällen avslutades med bio på filmpalatset i Bromölla. Avengers såg vi, en rolig och bra film..:) 

Inga kommentarer: