26 februari 2012

Helgen o shopping

Ska snart iväg och hämta mat från VESPA. Blir lite pasta..mmm
Denna klänning köpte jag i London men har glömt att visa den....den skriker Talltita
Här är min stora kärlek...älskar både tröjan och halsbandet. Tröjan är från Topshop och halsband från Gina.
Älskar nagellack och nu till våren passar det med pastellfärger.
Ni har väl inte missat bokrean...det har inte jag. Jag tror att alla böcker jag hittat kommer att bli superbra läsning. Min bror har redan börjat läsa på Patrik Rothfuss böcker och säger dem är jätte bra. Jag har kollat in dem innan och nu när det är rea så slog jag till.
Sen fick jag uppgradera mitt skönhetsförråd. Allt tar ju slut samtidigt....Älskar produkterna från Toni&guy, saltvattenspray som har blivit som en räddning för mitt platta hår och lite värmeskyddande. De luktar gudomligt gott!!
Skickat från min Sony Ericsson Xperia arc S

Inga kommentarer: