01 januari 2012

Året 2011

DÅ var det ett nytt år...

2011:
Startade i Luleå hos Magda med familj där vi fira in det nya året.
Vi var på Tillys dop där älsk blev gudfar till henne.
Min guddotter Astrid föddes.
Vi åkte till Skiathos på semester med Rudfeldth..
Vi blev gudföräldrar till Astrid en fin sommardag.
Jag och Samir klär ut oss på riktigt på Halloween.
Vi åker till Göteborg med men Rudfeldth och har minisemester hos Johanna.
Vi åkte till London för första gången.
Testade NeuLash och fick längsta ögonfransarna.
Miste tyvärr två nära R.I.P :(
Lärde känna mig själv mer än väl på många områden.
Bror min och Chino flyttade ner till oss.

Det har varit ett spännande år, med många resor, underhållning och jag har haft det så roligt. Men samtidigt har det varit ett tufft år för mig. Nu drar jag in ett nytt andetag och håller tummarna att vi får ett underbart 2012 :)

Önskningar:
Hälsa
välmående
mindre stress
visare
och en härligt resa i sommar



Inga kommentarer: