05 mars 2013

träna tills musklerna gråter

Det är helt galet vad alla kvällar går långsamt när man har boktorka (kan inte mina böcker komma nån gång?).I går var jag nyttig med att slipa alla väggar i garderoben, jag tror jag dog lite runt halv åtta på kvällen och däckade kl åtta. Snacka om att vara slut? Kan säga att min träningsvärk idag inte är nådig, den är onådig.

Idag var vi på kalas hos min tuffing Albin som fyllr 5 år idag....Grattis världens finaste!! Sen när jag kom hem gjorde jag lite övningar som inte innebar att röra på mina armar eller rygg. Blev rumpa/ben och lite mage. Älskar youtube-tärning!

Nu ska jag och katten gå och lägga oss. Våren har kommit och vi ska på utflykt med avdelningen till skogen. Hur underbart är inte det? vår+sommar+förskolejobb=kärlek

Inga kommentarer: