24 oktober 2012

söka hus

Fick en ny beställning böcker. Läst färdigt två av dem och ska ge mig i kast på Melissa Marrs böcker. Läste några sidor och suckade lite för mig själv då jag insåg att jag och translate måste bli bästa vänner igen. Slök precis en bok på engelska på två dagar men det var vardagsspråk. När det kommer till fantasy så har språket inga gränser verka det som. Skam den som ger sig....

Tänkte precis hur dagarna bokar upp sig själv. Denna helg ska vi fira min fina man som snart fyller 30 år och min mellersta bror. Vi ska även fira muslimsk högtid och få vänner på besök. Det var hela helgen planerad...
Fram till jul så bokas dagarna upp i snabb takt men det är ju som det brukar. Längtar väldigt mkt till lördagen så jag ska få träffa hela min familj. Älskar dem som bara den och blir så varmt glad när jag få vara med dem. Man blir lixom hel igen när jag har dem nära mig. Tänk att jag haft en sådan tur att jag fick födas in i denna härliga, knasiga familj.

Älsk och jag har pulat lite på tanken med hus. Vi ville kolla lite och kom fram till att vi blir nog 40 år innan vi flyttar från vår bostadsrätt, tja om vi inte flyttar utomlands som hade vatt kul.
Nej, när v båda vill bo i mitten av Lund i ett hus men stor tomt och ingen insyn och allt fint inne i huset så svimmar man lite av priserna som är här.
:) ja och mamma dreglade över ett hus för 9 miljoner kronor (!!!!) ja, där kan man ju drömma sig till.
Vi kan säga så här att vi fortsätter att drömma lite och vi kom fram till att vi trivs bra här där vi bor, ett bra tag till. Men en vacker dag så blir ett hus där vårt ska ni se. Skam den som ger sig.

ha de gott!!

Inga kommentarer: