01 oktober 2012

Bloodlines eller The iron fey

Har äntligen strukit megahögen med tvätt. Jag tog den lätta men största högen medan älsk fick kämpa med sina skjortor.

Bra start på denna vecka, planering och egen planering. Fick mkt gjort och det känns ju alltid bra.

Resten av tiden har det varit jag och boken. Så himla spännande...gillar verkligen Julie Kagawas sätt att skriva. Hon vet hur man fångar sin läsare i sitt nät. Men som vanligt så är det ingen som slår Richelle Mead. Hennes böcker är heeeeeelt underbara, jag älskar varenda karaktär som finns med i hennes böcker. I februari kommer en ny bok från Bloodlines....längtar mer än mest efter den boken.

Nu ska jag i alla fall ta en paus från boken om jag lyckas. Har lite serier som väntar och mina ögon har kramp.

Ha det gott!

Inga kommentarer: