31 juli 2012

Grillad fisk

Min nyfunna kärlek är grillad fisk. Jagkan nog leva på det...
Idag beställde jag världens största fisk, bara fisk och en klyfta citron och jag åt upp allt...slickade tallriken och satt sen och njöt av att lukta fik om mina fina fingrar.

Dagen började med en god hotellfrukost. Väldigt nöjd med frukosten här ska jag säga, de har allt jag gillar förutom min älskade gröt. Sen gick vi bort till hamnen och tog taxibåt till stället vi skulle bada på.
Tycker inte solen tog så mkt idag och det kan nog bero på att jag satt mest på uteserveringen och testade olika frappe...mumma! Jag sola försiktigt, vill verkligen inte bränna mig och det gjorde jag inte..Jej!
 Sen gick vi en runda i stan och jag fyndade en svart kjol..överlyckling...! Väldigt mysig stad och mkt fint man kunde ta kort på.

Men nu är vi trötta, ska snar sova, ska bara äta upp min brödinbakade korv...det är såå gott! Kanske inte smart att trycka i sig det innan man ska sova men jag kunde inte låta blir. Det är ju semester..:)

Vi hörs!

Inga kommentarer: