14 maj 2013

Fira 30 år i stugan


I helgen åkte hela gänget till en stuga i skogen vid en lite sjö. Jag bjöd alla på en weekend på min 30-årsdag.
Stugan var så otroligt fin och omgivningen helt magisk svensk skönhet :)
Vi hade tur med vädret och sällskapet var superb.

Nere vid sjön fanns en båt som vi tog på en tur. Vi är kanske inte de bästa på att ro men vi kom runt i alla fall.

Svägerskan passade på att sola.

Min underbara nyförlovade vän K.

Himla fina bilder på mina vänner.
 

Självklart så grillade vi varje dag, men till fredagslunchen så hade bror min och hans C fixat en vegetarisk rätt som var sjukt god.

Finaste nyförlovade F & K bjöd på bubbel till min ära..:) Så fint!
 

Fina paret!

Love this girl!!!

Jag vill överbevisa att jag inte alls joinat 30+gänget i sinnet.

Nästa dag så fixade flikkorna grillpinnar medan killarna var ute i båtarna med skön sång: My hart will go on som pumpade ut ur deras högtalare (litet internskämt). Hela skogen ekade..:)
 

Tja ni ser ju själva högtalaren...ni kan tänka er ljudet. Här var det inte fågelkvitter som ljöd i våra öron.

Roligt att grilla..:)

Gifta paret...

Grilltajm

Varför lyckas man alltid hamna i röken, hur mycket man än snurrar runt elden så är den där.

Efter att ha bastat och fixat till oss så fixade vi finbord inför sista kvällsmålet för helgen.

Fina vännerna M & P kom oxå en runda på lördagskvällen. Himla trevligt!

Älskar min fina man!

Kvällen bjöds på en massa sällskapsspel, musikquiz och sen dansade vi resterande natten lång.

Tusen tack för en av den bästa helgerna man kan tänka :)
Posted by Picasa

Inga kommentarer: