21 november 2011

Midnatt råder, tyst det är i husen....

Stack till Nova och letade byxor. Hatar verkligen att leta efter byxor, men det blev det ett par gråa från hm.
Lyckades även hitta pyamas (behövs inför resorna) en stickad tröja, en ring och öronhängen. Jag är i alla fall redo för 30-års kalas, gbg och London. Det som behöver göras nu är att tvätta klart alla 20 tvättar maskin och stryka hela ski**n, ursäkta språket, men det är ju bara för tradigt att stryka när det är så mkt.
Nu ska jag sätta förbud att använda några fina kläder fram till jul. De får bara användas till resorna.

I morgon har vi gruppfoto och individuella bilder på vår avdelning. Vi har bokat ett företag som vi  var väldigt nöjda med förra året. Ni ska veta att det inte är lätt att hitta bra fotografer som passar till våra små. Vi har haft lite otur om man säger så. Så i morgon ska jag upp tidigt så att jag kan fixa till mig. Fotodag = svett och stress dag, men ändå kul samtidigt.

Ja, nu närmar sig julen. På torsdag ska jag dra fram lite julsaker och se vad som fattas. Jag hoppas jag får lite julkänsla...Det kommer väl...
Nu ska jag fixa en mugg glögg till och titta lite på tv.
Ha de gott!

7 kommentarer:

Tina sa...

Bara av ren nyfikenhet, vilka har ni som fotar?

Talltita sa...

Vi har hmmm....Vad fören heter dem?
PhotoMic, tror jag. Tror de är från Karlshamn. Jobbat där?

Talltita sa...

Jo det var det. Vi har bokat dem till nästa år med.

Tina sa...

Det är vår chefs gamla företag, som han sålde. Nej, jag har inte jobbat där. Synd att ni bokat dem igen, då vi är mycket bättre. ;) Hehe!

Talltita sa...

Vad heter ert företag...??

Talltita sa...

Kan man hitta er på nätet?

Tina sa...

Hehe! Jag vet inte så mkt om Photomic så jag ska inte spotta på dem i nödan. Skämtade mest om att vi är bättre, även om jag faktiskt tror det också. :D

Vi heter Pixybild.

Här har du vår broschyr: http://www.pixybild.se/2010/pixybroschyr2011.pdf

Hemsidan är pixybild.se