25 juli 2011

Och så fortsätter vi den andra semesterveckan...

Köpte en ny bikini idag men insåg när jag kom hem att trosorna var en annan storlek, hur lyckas jag. Måste åka dit i morgon och byta dem, jag är inte en 38 längre.....

Vi har haft det otroligt mysigt och kul i K-hamn på Östersjöfestivalen. Blev en kortis och åkte dit på fredagen och hem lördagen. Ätit gott, festat med fina vänner, gått och kikat lite på marknaden, gosat med lilla Tilly och besökt Lotta o Kent...har säkert gjort annat med men det finns inte hos mig nu i minnet.

Sen idag så har det varit fullt upp, helt slut just nu. Varit på Nova och besökt syrran med familj. Lilla Albin blev så glad när han såg mig att han sprang och hoppade upp i famnen, en STOOOR kram fick jag. Snacka om att man blir glad då!!! Han hade nog saknat mig och Samir när de varit på sin semester i Kroatien. Han hade som vanligt mkt att berätta om den lilla pratkvarnen, man förstår det mesta och gissa sig till resten..sött!!

I morgon blir det som sagt en runda till Nova och sedan ska jag se vad vi kan fixa för mat. På eftermiddag/kväll kommer sedan familjen Rudfeldt....:)

Ha de gott!!

Inga kommentarer: