14 december 2010

Nyinköpt och sånt

Här har ni min nya älskling. Min fina gråa filt (den är grå)...Jag fullkomligt älskar den mjuka ullfilten. Bästa köpet i år!
;) Älsk får en present till jul han med...vi ska inte glömma bort dem vi älskar!
Hehe! Min mamma var så övertygad att jag hade gjort denna tomte. Inte att jag minns det, nej den var nog någon av mina bröder. Men när jag kom hem till dem och vi dividerade om vem som gjort den så lyfte jag så klart tomten för att se vad som stod under och där stod det mitt namn.!! Roliga är att min mamma inte ens tittat...:) Men nu är den hemma hos mig den fina stora tomten.

Vi avslutar bildspelet med min adventsljusstake. Jag har inte orkat fixa med mossa eller svampar som jag inte hittar. Så det fick bli endast siffror detta år.
Posted by Picasa

Inga kommentarer: