06 maj 2013

Bästa 30-årsdagen!!!



Haft en helt stålande helg!
I lördags så var det fullt hus hemma hos mina föräldrar. Solen sken och jag var på ett rysligt bra humör trots att jag gick med i 30+gänget. Vaknade upp på morgonen med att få 30 pussar av min fina man ;) och sedan en massa presenter. Kan man vakan på bättre sätt :)

Sen kom nära och kära, tror vi nådde upp till 40 pers som trängdes i huset, men det blev ju så bra. Maten verkade alla gilla och vi dukade fram det bästa kakbordet där alla gäster bjöd på sina godbitar. Jag lyckades ta en bit av varje kaka, men guu så mätt jag var efter det.
Mina kusiner och kusinbarn bjöd på en fin sång som en av dem skrivit. Höll mig från tårar och det var så fint. Jag var så glad att alla kunde komma och de är bara för fina. Det var längesedan jag var så himla toppenglad som jag var på min födelsedag. Tack för att ni gjorde min dag så fin!! och tack för alla kakor och fina presenter!!

 

Mina fina svägerskor

Kusinbarnen

Min älskade vän C
 

Här satt mitt gudbarn med farfar

Syskon, svägerska och systerson

Några som uppskattade min mat var dessa busar :)

Skönsång från mina kusiner

Moster, fina vänner och svägerskan igen.

Bröderna bus

Här var även min svåger

Min fina brorsdotter, mamma, lillebror och kusins man
 

Älskade unge

Älsk guddotter är bara för sockersöt..:)

Här dukar vi upp gottisbordet

Nam nam nam!


Här är min fina familj. Get en stor applåd att vi lyckades dra ihop alla för ett kort. Sist vi tog ett familjekort var för fem år sedan. 
Så här seriösa är vi egentligen...:oP

Tack och hej!


Posted by Picasa

2 kommentarer:

Petra sa...

Grattis i efterskott! :)

Talltita sa...

Tusen tack!! :)