02 januari 2013

Julafton hemma hos föräldrarna


Åh! Jag älskar julafton, och att få fira det hemma hos mina kära föräldrar och syskon gör det bara så bra. I år var det extra lyx då vi kunde åka till dem redan på fredagen. Vi var så utvilade när det äntligen var dags att fira jul.

Kvällen innan inleds alltid med att pussla. Jag älskar att pussla och vi satt nog i sju timmar innan det blev klart. Det behövdes mycket godis i magen för att hålla ögonen fokuserade.

Stiliga bror

Årets klassiska parbild. Tror jag stod lika dant förra året, bara andra kläder.
På tal om kläder så körde jag myspys, bara mjuka sköna kläder.

Tomten kom även i år. Denna gången var det nog den riktiga tomten då ingen i familjen saknades....Hmm Barnen var i extas och så spännande det var. Vem älskar inte tomten??

Kära moren och I fixade i köket.

Var himla nöjd med maten i år. Älskar julmat men är glad att det bara serveras ca 1 gång om året. Det ska vara speciellt när det väl är dags. Tycker att denna bilden är så himla bra...älskar min familj, älskar att vi alla har barnasinnet kvar.

Nom nom
Årets muppbild går till oss två :)


Efter fika, julmat, julgodis och mys så var det dags att dela ut alla paketet. Tomten kom med en liten säck men under granen fanns en stor hög med presenter som ville hitta sin rätta ägare. Barnen fick sköta utdelningen, de gör det så himla bra. 

Visst är det kul att få paketet?

Barnen fick öppna sina först och sedan öppnande vi en och en. Kul och se vad alla får..:)

Felix firade med jul.

Sen resten av kvällen så fick vi testa alla leksaker och presenter vi hade fått, äta ännu mer tills vi nästan colade. :) Älskade Jul!!
Posted by Picasa

Inga kommentarer: