08 november 2012

Lite uppdatering

Idag har jag inte mått hundra...svettats för minsta lilla och orken har varit noll. Tur att jag hade planering idag.
På lördag så har älsk sin 30-årsfest och vi handlade in lite till det idag. Allt verka klart så nu ska jag bara åka och hitta kläder eller tar jag nått i garderoben. Ska spana in vad jag har.

Snart ska jag kolla på twilight, ser alla filmerna innan nästa kommer på bio. Ja, jag är en tjejnörd, i like vamps, feries, all unnatural tings is my ting. Men det visst ni redan...:)

Igår var fotografen på jobbet...tog en bild på mitt årliga bild, ska lägga ut den sen så ni få se. Jag ser ut precis som jag gör alla åren innan, samma leende men bara att jag blir äldre, snyggare hoppas jag.

Nu ska jag fixa vidare på min playlist..ha de gott!

Inga kommentarer: