17 mars 2012

Dop o langos

Idag är det dags för dop. Två underbart söta små tvillingar ska döpas. Lillebror ska bli gudfar idag för dessa två godingar. 
Som ni kanske ser så har halva håret åkt av, ca 20 cm åkte av och sen försvann min enorma utväxt. Jag är så lat när det kommer till att ta tag i håret, men nu är det gjort. Rätt nöjd, men tycker bäst om när håret är lite slitet.

Sen firar jag med att jag äntligen är under 66 strecket, 55,8...wihooo!!! 75 före bröllopet, 59 i sommras och nu detta.....känns skönt, nu har jag bara 3 kg kvar. Så grymt stolt över att gått ner dessa utan bantning, bara ändrad kost och slutat småäta (storäta) på kvällarna. Jag klappar mig på ryggen!!

Sen ikväll kommer min bästa Asim och hans tjej på langoskväll. Hon ska med får vara med om vår lilla tradition. Ska bli kul!!

Nehepp, nu ska vi ner till mormorsbageri och äta lite frukost. Helt tomt i kyl o frys här hemma.
Skickat från min Sony Ericsson Xperia arc S

2 kommentarer:

Unknown sa...

gud vad fin du är!!! så duktigt av dig!!! stor kram för du kan!!!! jättebra jobbat!!! KRAM

Talltita sa...

Tack fina du!!Jag hejjar på dig med Åse!!!! Det är inte lätt alltid att vara nyttig, ibland vill jag bara vräka i mig, kakor, glass, chips och godis varje dag. Det gör jag vissa vekor, men sen är det bara att ta tag i det igen. Man får hålla i målet.