04 oktober 2010

Inte allt får ni se.....

Tänkt om jag skulle lägga ut bilden på tapeten och hur allt blir. Det kommer jag att göra, meeeen då får ni vänta någon månad. Eftersom Älsk fyller år om en månad så vill vi att det ska vara lite som en överraskning för dem som skall komma.
Bilder kommer, men inte så fort. Lite småblickar kommer och massor med bilder från köket. Vill ni se tidigare får ni komma på besök.


Idag hade vi utflykt till skogen. Vilket kanonväder vi fick och så roligt vi hade. Men jag kan säga att jag nästan föll ihop när jag kom hem av trötthet. Men tji fick jag, efter en halvtimmes vila så var det att måla väggarna i sovrummet och så målade jag lite på försterramen. Ska säga att jag tycker det är apsvårt att måla fönsterramar. Pill!! Vet inte om det blev bra, annars får jag slipa ner det och måla om. I morgon är sista strykningen.

Ska säga att det får bli tapeter på resterande väggar för jag tycker det är såå tråkigt att måla om och om igen på väggarna och det tar sååååå lång tid innan det är klart. Inga mer målningar, bara tapeter.

Ja, nu är jag trött och grinig. Ska vila nu innan man ska jobba igen.

Inga kommentarer: